Умови повернення товару

Споживач (фізична особа)

Повернення товару в термін 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»)

 

Суб'єкт господарської діяльності (юридична особа або ФОП)

 

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у будь-якому Центрі видачі замовлень або дистанційно через компанію-перевізника.

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар, який повертається, належної якості.

 

У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається.

Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Лист на повернення коштів повинен бути на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.