Умови повернення товару
Споживач (фізична особа)
Повернення товару в термін 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»)
Суб'єкт господарської діяльності (юридична особа або ФОП)
Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у будь-якому Центрі видачі замовлень або дистанційно через компанію-перевізника.
Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:
- накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
- лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- видаткову накладну (копію);
- товар, який повертається, належної якості.
У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається.
Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Лист на повернення коштів повинен бути на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.